Rugăciune pentru durere de cap (Deochiu)

Mulți nu cred în deochi,dar de multe ori v-a durut capul și nu ați știut care e cauza. Ați luat antinevralgic, fasconal, algocalmin sau nurofen,dar durerea nu a trecut.
Tradiția spune că oamenii,dar mai ales copiii,se deoache foarte ușor.Remediul cel mai la îndemană este rugăciunea „Tatăl Nostru„ repetată de cel puțin 3 ori.
Am găsit și o rugăciune strict specializată.

Rugaciune pentru durere de cap (Deochiu)

Doamne Dumnezeul nostru, Împăratul veacurilor, Cel atotputernic, Cela ce cuptorul cel de șapte ori ars și văpaia cea din Babilon în rouă ai prefăcut-o și pre sfinții trei tineri întregi i-ai păzit; Doftorule al sufletelor noastre,Ție ne rugăm: Depărtează și alungă toată lucrarea diavolească, toată vrăjmășia, privirea cea rea, nesățioasă și plină de pismă a ochilor făcători de rele, de la mine robul tău.
Însuți, Iubitorule de oameni, Stăpâne, tinde mâna Ta cea tare și brațul tău cel atotputernic și cercetează-mă, făptură a Ta fiind eu. Trimite-mi înger de pace, stăpânitor și păzitor sufletului și trupului carele să nimicească și să gonească de la mine tot sfatul cel rău, toată pisma și răutatea vrăjmașă și toată zavistia celor răi. Ca izbăvit fiind cu puterea ta, mulțumire să-Ți aduc și să-Ți cânt: „Domnul este ajutorul meu, nu mă voi teme de ce-mi va face mie omul„.
Și iarăși:„Nu-mi va fi frică de rele, că Tu cu mine ești, Că Tu ești Domnul puterii mele, tare stăpânitor, Domnul păcii, Părintele veacului ce va să fie„.
Și Tu ești Doftorul sufletelor și al trupurilor nostre, Hristoase Dumnezeule, și Ție mărire și închinăciune înălțăm, cu cel fără de început al Tău Părinte și cu Prea Sfântul și bunul și de viață făcătorul tău Duh, acum și pururea și în vecii vecilor.Amin.

1 comentarii:

Anonim spunea...


WTF!



Trimiteți un comentariu