Rugăciune în caz de boală

Mă adresez vouă, celor ca și mine, care navigăm pe net în fiecare zi. Pe mail sau pe mess colportăm „rugăciunea zilei„ sau rugăciunea care aduce noroc, rugaciunea pe care daca o vei trimite de zece ori într-o oră va face o minune, mereu și mereu primim și dăm mai departe rugăciuni.Fără ca să știm daca sunt creștine,hinduse sau desprinse din Coran,fără ca să ne întrebăm cui am ajuns să ne închinăm și pe cine implorăm să sară în ajutorul nostru.
Nu vreau să supăr pe nimeni,dar vă spun că eu sunt credincios ortodox.
M-am gandit că pentru majoritatea românilor e bine să scot la lumină unele rugăciuni ortodoxe care se spun la ceas de mare suferință.

Rugăciune în caz de boală

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, primește smerita mea rugăciune pentru iertarea păcatelor mele și ca un îndurat,cu dreapta Ta cea atotputernică, stinge-mi focul ce m-a cuprins, încetează-mi bolala și cu milostivirea Ta ridică-mă din patul durerii pentru slava numelui tău; că tu ești Doftorul sufletelor și al trupurilor noastre și Ție slavă înalțăm: Tatălui și Fiului și Sfântului Duh,acum și pururea și în vecii vecilor. Amin.

5 comentarii:

Anonim spunea...


era o vreme cind fugeai de biserica precum dracul de tamiie...cum oare s-a produs aceasta convertire a ta la valorile crestine????

Anonim spunea...


ar fi interesant de stiut datorita cui ai descoperit credinta
cine oare te-o fi iluminat spre cele sfinte pe tine, fostul comunist care spunea ca nu exista Dumnezeu???????

Anonim spunea...


vad ca sunt mai multe persoane care se mira de acest lup in piele de oaie....
asta ma face sa ma simt mai linistit...inca nu vine sfirsitul lumii, nu-i asa, Mircea?

Mihai Bogatu spunea...


Nu știu cât de mult am greșit,dar știu că am greșit.Din păcate sau din fericire,plătesc încă din această viață și poate că voi gasi calea dreaptă spre mântuire. Chiar și acestă încercare o fac pentru a mai aduna din oile rătăcite ale Domnului.Mă rog pentru voi toți !

Dana spunea...


Ref:Rugaciune
In satul unde am copilarit sunt foarte multi adventisti de ziua a 7-a.... cand eram copil imi placea sa am discutii pentru a-mi verifica puterea mea de a imi argumenta credinta diferita de a lor ... o ruda prin aliata, care intre timp a si decedat, Dumnezeu sa o odihanesca in pace, mi-a spus un sigur lucru pe care nu am reusit sa il contrazic, cea mai profunda si bine primita rugaciune este cea pe care o spui atunci cand te inchizi in odaia ta si te rogi din tot sufletul tau spunand, cu cuvintele tale, problema ta si multumirile aduse din suflet pentru bunatatea lui Dumnezeu... cred ca aceste vorbe sublineaza esenta rugaciuni, asa ma crezut atunci si inca nu am gasit argumente care sa contrazica acest lucru...



Trimiteți un comentariu