Mircea Badea la film în Mall Vitan

Sunt unul dintre cei care "devorează" emisiunea lui Mircea Badea, de multe ori am avut aceleaşi păreri ca şi el, dar în general nu-i apreciez vehemenţa cu care tratează subiectele. E clar că exagerează ca să impresioneze, uneori chiar împotriva propriilor convingeri.
Acum vreo câteva zile Mircea tuna şi fulgera împotriva turcilor de la Mall Vitan, cartierul în care locuieşte, spunând că nu mai calcă pe acolo de când i-a fost sechestrată maşina în parcarea mallului. Cu toate acestea, azi a fost vazut la multiplex unde venise cu un prieten pentru a vedea un film, "Îngeri şi demoni", cred. Personal mi-a confirmat că una spune la nervi şi alta face când gândeşte normal şi am regretat că nu i-am putut admira " top-modela", adică pe Carmen Brumă, care are fizic şi cu care face o pereche interesantă.
Am văzut şi eu filmul care incită pentru că e un fel de continuare a "Codului lui Da Vinci", romanul fiind scris tot de Dan Brown, cu aceeaşi temă predilectă -simbolurile religioase crestine-, acelaşi personaj principal şi acelaşi regizor. E o combinaţie între film poliţist, thriller şi ...tehnologia viitorului lui James Bond. Ritmul şi atmosfera sunt antrenante şi te ţin cu sufletul la gură până în ultima clipă.Un film american, bun să te mai scoată din casă.
Revin la Mircea Badea şi la ideile lui: numai copiii din unele familii îşi pot permite să meargă să vadă un film la multiplex, preţurile nefiind la îndemâna tuturor, nici a copiilor,nici a studenţilor. Multe oraşe nu mai au cinematografe şi ar fi nevoie de mai multe cinematografe, noi, moderne, dar cu preţuri normale. Acestea ar trebui să aparţină de primării şi să nu fie organizate doar ca centre de profit. Si ar fi nevoie ca aceste cinematografe să- şi formeze public pentru cinema, cu programe de educaţie cinematografică, cu acţiuni comune cu şcolile, cu filme oferite gratis pentru elevi, studenţi şi şomeri, la matineu sau în cursul săptămânii. Dar unii manageri sunt cam grei de cap şi nu numai atât..., fac reguli de te doare capul !
Eu mă cert de ani de zile cu încasatorii de la Multiplex Vitan pentru că au pretenţia ca pentru a putea cumpăra biletul redus pentru copil să vii neapărat cu carnetul de elev. Eu le-am spus că legea învăţământului prevede şcoala obligatorie de 8 clase (mai nou chiar 9 clase !),ori biletul redus ar trebui să fie acordat automat până la împlinirea vârstei de 15 ani, vârsta proprie şcolii generale.Nu m-am înţeles cu ei, dar la fel de obtuzi mi s-au părut şi cei de la Protecţia Consumatorului, care nici n-au înţeles că reglementarea unei astfel de probleme este de datoria lor. Practic, românii nu au cui se adresa ca să îi apere în ţara lor de turci, englezi, greci şi alţi ... investitori în sălile noastre (noastre ?) de cinematograf !

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu