Concert pentru Mihaela Runceanu, pe 9 mai, la Casa Studentilor din Bucuresti

Anul acesta, in ziua de 4 mai, Mihaela Runceanu ar fi implinit 55 de ani.
In memoria artistei Mihaela Runceanu si cu ocazia implinirii a 20 de ani de la lansarea Asociatiei Fan Club Mihaela Runceanu, la Casa de Cultura  a Studentilor din Bucuresti va avea loc un concert si o intalnire comemorativa.
  Sunt invitati sa participe toti artistii, membrii de club si simpatizantii care au participat la manifestarile din 4-5 mai 1990, toti cei care au participat la manifestirile organizate ulterior, inclusiv pe 31.10-1.11.2010, ca si toti cei care au dorit, dar n-au putut sa fie alaturi de noi in toamna trecuta.
  Imi doresc foarte mult,daca va fi  posibil, sa ne intalnim si la Buzau pe 8 mai.
Va astept cu drag!
Mihai Bogatu, initiator si organizator, tel.0740.114.709, email:"mihaimar60@yahoo.com

3 comentarii:

mirela rimniceanu spunea...


felicitari!!!!!!!!!!

Diana Borsan spunea...


Toata stima pentru aceasta initiativa si pentru tot ce ati intreprins in memoria inegalabilei artiste Mihaela Runceanu!

kykyriky spunea...


Aveam si eu un vis .... care va ramane vis : sa stau la o cafea cu Mihaela, sa tac si sa o ascult povestind despre ce sau depre cine vrea ea ... poate povestind chiar desprea ea...

In 1990 cand s-a infiintat fan-clubul M.R. aveam 17 ani si nu locuiam in Bucuresti ... Nu mai stiu de unde si cum am am aflat despre infiintarea acestuia si m-am apucat sa scriu catre fan-club, fara a avea insa speranta ca imi va raspunde cineva.

Surpriza mare : am primit si brosura "Adevarul despre MR" si volumul "Un cantec ucis". Evident uimirea si bucuria au fost nemasurate ... am trimis prin posta banii pentru cele 2 publicatii dar mi-au fost returnati. Am mai primit insa inca o data brosura si am incercat sa trimit banii prin posta dar din nou mi-au fost returnati...

Au trecut 20 de ani si in sfarsit am ocazia sa-ti multumesc Mihai pentru publicatiile pe care mi le-ai trimis si pentru infiintarea si mentinerea in viata a fan-clubului M.R.

Am gasit pe blogul tau si versiunea electronica a brosurii publicate in 1990 : mi-am regasit numele in lista membrilor fan-clubului la nr. 154 :)



Trimiteți un comentariu