Concert proValentinesDay - Daca e 13, e trupa 13, Tiptil si Sprint!

Casa Studentilor din Bucuresti organizeaza duminica 13 februarie, la ora 19.30,
Un concert proVALENTINES DAY la Clubul Old School

Ritmuri noi, nemaiantalnite, in acest concert unic.

SPRINT-BAND se relanseaza cu rock alternativ, de dragoste si de ascultat. “Doar inima” si alte piese noi sau reorchestrate va vor incanta si va vor incalzi inimile.
TIPTIL ne va canta “Spune-mi tu iubirea mea, Spune-mi de ce te iubesc!”, “Cade luna” sau “Good or stupid live” in stilul “nouvelles vague” pe care l-au transplantat in Romania.
TRUPA 13 va invita la dans cu hituri celebre, interpretate cu profesionalism si pasiune, numai bune sa va aduca in atmosfera de ValentinesDay.

MAPA DE PRESA
Titluri piese:
SPRINT-BAND: Doar inima; Drum in viitor; Revenire; Speranta; In the night; I can…; Perfect World.
(Nota; piesa Perfect World a fost difuzata in ultimele luni la Radio Manchester,UK si poate fi audiata pe site-ul Sprint-Band)
xxxxxxxxx
TIPTIL: Spune-mi;Cade luna; Save fromHarm; Good or Stupid live;Expres yourself;etc
(A se vedea blogul Tiptil si aparitiile de pe youtube.)
xxxxxxxxxxx
TRUPA 13: Friday I am in love-The Cure; Faith-George Michael; A little les conversation- Elvis Presley; Enjoy the Silence –Depeche Mode;Angel Fill- Robie William; Super girl – Reaman;etc
(vezi site NO.13.ro)

0 comentarii:



Trimiteți un comentariu