Ce ne tine aproape de Mihaela Runceanu ?

Am descoperit cu surpriza ca sunt foarte multi oameni care si-au dedicat sensibilitatea si memoria afectiva Mihaelei Runceanu.
Ce-i tine pe acesti oameni aproape de Mihaela ?
Tot ce a avut Mihaela mai bun, un suflet de artist si o credinta nemasurata in Dumnezeu.
 Am descoperit la Bucuresti, Buzau, Constanta, Baia Mare, Ploiesti, Frankfurt sau Montreal ca sunt oameni care traiesc cu icoana Mihaelei in suflet.
Sunt multi altii care nu recunosc, dar faptul ca au cunoscut-o le-a determinat, intr-un fel sau altul, cariera in mod pozitiv.
Am gasit ca toti acesti oameni si-au condus vietile si carierele sub imboldul moral transmis de Mihaela.
Daca n-ar fi cunoscut-o pe Mihaela, acesti oameni ar fi avut o existenta liniara si probabil ca nu si-ar fi propus nici un tel in viata.
Acesta era secretul ei de interpreta si profesoara.
Stia sa descatuseze energii, stia sa descopere frumosul din fiecare, stia sa lase personalitatea fiecaruia sa se afirme!
Credea cu tot sufletul ca vocea si harul ii vin de la Dumnezeu. Iubea oamenii si isi iubea elevii.
La vremea aceea scriam in Scanteia Tineretului si aveam o constrangere ideologica evidenta. Datorita Mihaelei am reinceput sa cred, sa spun rugaciuni si sa ma inchin.
Poate parea ciudat, dar dupa disparitia ei si odata cu schimbarea regimului din Romania, am prins un curaj nebun care m-a impins sa public o brosura si sa constitui un fan club  in amintirea Mihaelei Runceanu.
Au fost peste 100 de spectacole la sediul Clubului din Piata Lahovary, plus cele de la Buzau, Pitesti, Ploiesti, Sala Palatului si Casa Centrala a Armatei. Au fost nenumarate spectacole cu Clubul Tricolorilor in perioada l99l-l992, la Sala Polivalenta sau la Sala Floreasca,  in care am promovat tineri solisti, multi dintre acestia la momentul debutului.
 Am facut multe lucruri bune, dar au fost si nereusite.
Am crezut ca se poate face totul din prietenie, dar adevarul e ca am putut tine clubul activ doar atat cat am luptat cu toata fiinta mea, cu banii si relatiile mele. M-am impiedicat pentru ca am tinut cont de sfaturile binevoitoare ale unor apropiati, dar singura posibilitate in jungla economiei de piata era sa asociez Clubului o activitate economica.Si atunci, si acum, este nevoie de bani pentru a pune in opera  orice idee.
Ne-am inhamat cativa oameni sa realizam intalnirea comemorativa din 1 noiembrie si stiu ca vom reusi.
Spiritul de invingator al Mihaelei ne va mobiliza inca o data !      

1 comentarii:

Anonim spunea...


Sigur ca ne vom mobiliza! Abia astept si cred ca va fi ceva absolut deosebit! Am niste idei pe care vreau sa le punem in practica! Mi-e dor de Mihaela!
Sunteti un om extraordinar, domnule Bogatu! Sa va dea Dumnezeu pe masura sufletului imens pe care-l aveti! Cu drag, Ana-Maria.



Trimiteți un comentariu